Наказ № 101 "Про роботу з протидії вживання учнями наркотичних, психотропних речовин"
Інформація про діяльність Консультаційного центру Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
Консультаційний центр надає підтримку громадянам Україниу режимі онлайн та офлайн щодо:
• роз'яснення можливих шляхів повернення дитини або сімей з дітьми на підконтрольну Уряду України територію;
• отримания свідоцтва про народження дитини в умовах воєнного стану або його легалізації, якщо документ отриманний на непідконтрольній території;
• встановлення контакту з дитиною, яку вивіз один із батьків за кордон;
• заповнених форми розшуку дитини або заявки на отримання допомоги дітям, які зазнали травмувань внаслідок війни;
• інші питання, пов'язані з порушеннями прав людини.
Тут ви можете повідомити:
• про дитину, яка загубилася;
• про злочин, скоєний проти дитини;
• якщо ви знайшли дитину без супроводу дорослих;
• якщо вам відомі факти депортації дитини;
• про примусову зміну громадянства та документів дитини;
• про інші порушення прав дитини під час війни.
В режимі онлайн:
0800-50-17-20 (безкоштовно)
044-299-74-08 (для дзвінків із-за кордону)
hotline@ombudsman.gov.ua
В режимі офлайн під час особистого звернення:
понеділок - четвер з 9:00-13:00, 13:45-18:00
п'ятниця з 9:00-13:00, 13:45-17:00,
вихідні дні - субота, неділя
Адреса: 01008, м. Київ, вул. Інститутська, 21/8
Додатково консультації:
через портал «Діти війни» - caйт: https://childrenofwar.gov.ua/ wym-1669109585305
Основні напрями професійної діяльності соціального педагога
Допомагаєв адаптації дітей при вступі до школи,переході із одного до іншого ступеня навчального закладу та при випуску з навчального закладу;Попереджуєконфлікти в учнівському колективі, допомагає у вирішенні конфліктних ситуацій на ранній стадії;Виступає посередникомміж навчальним закладом та сім’єю, допомагає батькам і вчителям зрозуміти інтереси і потреби дітей;Виступає посередникомміж батьками і педагогічним колективом, спонукає батьків до активної участі в житті навчального закладу;Слідкуєза відвідуванням учнями навчального закладу;Бере участьу педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу;Організовуєспівробітництво з учителями та іншими працівниками навчальногозакладу з різних педагогічних проблем ;Турбота о дітях, які за певних причин не відвідують школу.
Робота з дітьми «групи ризику»
Подоланнятруднощів, що перешкоджають адаптації учнів.Виробленнястратегії індивідуального підходу до дітей «групи ризику».Підвищенняпсихологічної грамотності батьків у вихованні дитини та озброєння їх методами зниження емоційного напруження і методами партнерського спілкування.Сумісний пошукта реалізація адекватних педагогічних підходів до дітей із труднощами в адаптації
Категорії дітей “групи ризику”
1. Невстигаючі учніПедагогічно занедбані дітиДіти, що потребують медичної допомогиДіти із ЗПР, Астеніки2. Недисципліновані учніДіти з опозиційною поведінкоюДіти, що перебувають на обліку КМ
Робота з обдарованими дітьми.
Контроль за адаптацією обдарованих дітей.Визначення особливостей соціально - психологічної адаптації дітей з неабиякимиздібностями.Вивчення характеру сприймання обдарованої дитини однолітками, її емоційного стану та сильних сторін особистості.Професійне спрямування здібностей обдарованої дитини.
Діти пільгових категорій.
Консультації дітей та батьків (опікунів).
Кiлькiсть переглядiв: 627