Наказ № 90 "Про організацію превентивної роботи практичниого психологата соціального педагогау 2023/2024 навчальному році"

Наказ № 101 "Про роботу з протидії вживання учнями наркотичних, психотропних речовин"

Наказ № 106 "Про організацію роботи ліцею щодо забезпечення соціального захисту здобувачів освіти у 2023/2024 навчальному році"

Інформація про діяльність Консультаційного центру Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

Консультаційний центр надає підтримку громадянам Україниу режимі онлайн та офлайн щодо:

• роз'яснення можливих шляхів повернення дитини або сімей з дітьми на підконтрольну Уряду України територію;

• отримания свідоцтва про народження дитини в умовах воєнного стану або його легалізації, якщо документ отриманний на непідконтрольній території;

• встановлення контакту з дитиною, яку вивіз один із батьків за кордон;

• заповнених форми розшуку дитини або заявки на отримання допомоги дітям, які зазнали травмувань внаслідок війни;

• інші питання, пов'язані з порушеннями прав людини.

Тут ви можете повідомити:

• про дитину, яка загубилася;

• про злочин, скоєний проти дитини;

• якщо ви знайшли дитину без супроводу дорослих;

• якщо вам відомі факти депортації дитини;

• про примусову зміну громадянства та документів дитини;

• про інші порушення прав дитини під час війни.

В режимі онлайн:

0800-50-17-20 (безкоштовно)

044-299-74-08 (для дзвінків із-за кордону)

hotline@ombudsman.gov.ua

В режимі офлайн під час особистого звернення:

понеділок - четвер з 9:00-13:00, 13:45-18:00

п'ятниця з 9:00-13:00, 13:45-17:00,

вихідні дні - субота, неділя

Адреса: 01008, м. Київ, вул. Інститутська, 21/8

Додатково консультації:

через портал «Діти війни» - caйт: https://childrenofwar.gov.ua/ wym-1669109585305

/Files/images/зображення_viber_2023-11-02_14-17-00-142.jpg

Основні напрями професійної діяльності соціального педагога

Допомагаєв адаптації дітей при вступі до школи,переході із одного до іншого ступеня навчального закладу та при випуску з навчального закладу;Попереджуєконфлікти в учнівському колективі, допомагає у вирішенні конфліктних ситуацій на ранній стадії;Виступає посередникомміж навчальним закладом та сім’єю, допомагає батькам і вчителям зрозуміти інтереси і потреби дітей;Виступає посередникомміж батьками і педагогічним колективом, спонукає батьків до активної участі в житті навчального закладу;Слідкуєза відвідуванням учнями навчального закладу;Бере участьу педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу;Організовуєспівробітництво з учителями та іншими працівниками навчальногозакладу з різних педагогічних проблем ;Турбота о дітях, які за певних причин не відвідують школу.

Робота з дітьми «групи ризику»

Подоланнятруднощів, що перешкоджають адаптації учнів.Виробленнястратегії індивідуального підходу до дітей «групи ризику».Підвищенняпсихологічної грамотності батьків у вихованні дитини та озброєння їх методами зниження емоційного напруження і методами партнерського спілкування.Сумісний пошукта реалізація адекватних педагогічних підходів до дітей із труднощами в адаптації

Категорії дітей “групи ризику”

1. Невстигаючі учніПедагогічно занедбані дітиДіти, що потребують медичної допомогиДіти із ЗПР, Астеніки2. Недисципліновані учніДіти з опозиційною поведінкоюДіти, що перебувають на обліку КМ

Робота з обдарованими дітьми.

Контроль за адаптацією обдарованих дітей.Визначення особливостей соціально - психологічної адаптації дітей з неабиякимиздібностями.Вивчення характеру сприймання обдарованої дитини однолітками, її емоційного стану та сильних сторін особистості.Професійне спрямування здібностей обдарованої дитини.

Діти пільгових категорій.

Консультації дітей та батьків (опікунів).

КОНВЕНЦІЯ ПРО ПРАВА ДИТИНИ

ПОСТАНОВА ПРО ШКІЛЬНУ ФОРМУ

ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОХОРОНУ ДИТИНСТВА

КОРИСТУВАННЯ МОБІЛЬНИМИ ТЕЛЕФОНАМИ

Пам'ятка E-ticket школьника

Кiлькiсть переглядiв: 627