- психодіагностична робота;
- консультаційна робота;
- індивідуальна корекційна робота;
- групова розвивальна та корекційна робота;
- психологічна просвіта.
- адаптація учнів до умов перебування в ЗЗСО;
- організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;
- професійне самовизначення старшокласників;
- сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів;
- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та ЗЗСО;
- оптимізація освітнього процесу;
- методична робота.
1. Якщо дитина росте у ворожнечі, то вчиться бути агресивною.
2. Якщо дитина росте серед глузування, то вона стає замкнутою.
3. Якщо дитина росте серед докорів, то звикає жити з почуттям вини.
4. Якщо дитина росте в чесності, то вона вчиться бути справедливою.
5. Якщо дитину постійно підбадьорювати, то вона вчиться вірити в себе.
6. Якщо дитину постійно хвалити, то вона вчиться бути благородною.
7. Якщо дитина росте в любові, то вона вчиться вірити в людей.
1. Покарання не має шкодити здоров'ю дитини – ані фізичному, ані психічному. Більше того, за своєю сутністю покарання має бути корисним.
2. Якщо у Вас є сумніви : карати або не карати, НЕ карайте. Навіть, якщо вже зрозуміли, що Ви занадто довірливі й нерішучі.
3. Жодної " профілактики ", жодних покарань „про всяк випадок”!
4. За один раз – одне. Навіть, якщо скоєно відразу кілька вчинків, покарання може бути суворим, проте лише одне й за все „оптом”, а не по одному за кожну провину.
5. Краще не карати зовсім, аніж карати з запізненням.
6. Покараний – пробачений. Інцидент вичерпаний. Про старі провини ані слова. Не заважайте дитині починати життя спочатку.
7. Якою б не була провина, покарання не повинно сприйматися дитиною як перемога сили над слабкістю, як приниження.
8. Дитина не повинна боятися покарання. Вона має боятися не гніву, а засмучення від провини.
Пам'ятка для кожного за В.Леві