Методична тема ХЛ № 153:
«Формування новітнього освітнього середовища на основі компетентнісного підходу в умовах реалізації Концепції Нової української школи»
Тема виховної роботи у 2024/2025 навчальному році:
«Формування виховного середовища за моделлю демократії, поваги до прав людини, підтримки добрих проєктів»
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ В 2024/2025 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
- формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості здобувачів освіти;
- виховання духовної культури особистості;
- виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;
- виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;
- формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
- забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров'я;
- формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою,
- посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики у поведінці учнів;
- організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування;
- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
- підвищення соціального статусу виховання у системі освіти закладу, зміцнення й розвиток виховних функцій закладу;
- забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами , дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль;
- посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з навчальним закладом;
- розвиток учнівського самоврядування у закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого і молодіжного руху;
- розвиток Руху юних миротворців Новобаварського району міста Харкова;
- розвиток Євроклубів Новобаварського району міста Харкова;
- оптимізація змісту і форм виховного процесу;
- збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості;
- попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість;
- формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.
- сприяння забезпеченню освітньо-культурних потреб дітей, створення умов для їх творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку, виявлення і підтримки талановитих та обдарованих дітей, організація змістовного дозвілля, вдосконалення виховної роботи та розбудови системи позашкільної освіти.
Кiлькiсть переглядiв: 1156