/Files/images/2018/listopad/Информационный_буклет_1_1.jpg

/Files/images/2018/listopad/Информационный_буклет_1_2.jpg

/Files/images/2018/listopad/Информационный_буклет_2_1.jpg

/Files/images/2018/listopad/Информационный_буклет_2_2.jpg

/Files/images/2018/listopad/Информационный_буклет_3_1.jpg

/Files/images/2018/listopad/Информационный_буклет_3_2.jpg

Основні напрями професійної діяльності соціального педагога

Допомагаєв адаптації дітей при вступі до школи,переході із одного до іншого ступеня навчального закладу та при випуску з навчального закладу;Попереджуєконфлікти в учнівському колективі, допомагає у вирішенні конфліктних ситуацій на ранній стадії;Виступає посередникомміж навчальним закладом та сім’єю, допомагає батькам і вчителям зрозуміти інтереси і потреби дітей;Виступає посередникомміж батьками і педагогічним колективом, спонукає батьків до активної участі в житті навчального закладу;Слідкуєза відвідуванням учнями навчального закладу;Бере участьу педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу;Організовуєспівробітництво з учителями та іншими працівниками навчальногозакладу з різних педагогічних проблем ;Турбота о дітях, які за певних причин не відвідують школу.

Робота з дітьми «групи ризику»

Подоланнятруднощів, що перешкоджають адаптації учнів.Виробленнястратегії індивідуального підходу до дітей «групи ризику».Підвищенняпсихологічної грамотності батьків у вихованні дитини та озброєння їх методами зниження емоційного напруження і методами партнерського спілкування.Сумісний пошукта реалізація адекватних педагогічних підходів до дітей із труднощами в адаптації

Категорії дітей “групи ризику”

1. Невстигаючі учніПедагогічно занедбані дітиДіти, що потребують медичної допомогиДіти із ЗПР, Астеніки2. Недисципліновані учніДіти з опозиційною поведінкоюДіти, що перебувають на обліку КМ

Кiлькiсть переглядiв: 80