Статут Євроклубу «Speaking Сlub»

ХЛ №153

Розділ I. Мета діяльності Клубу.

1.1. Метою діяльності Клубу є:

a) поширення знань про Європейський Союз та євроінтеграцію;

б) ініціювання дискусії щодо місця України в Європі;

в) заохочення до активної участі у суспільному житті;

г) створення сприятливих умов для розвитку та самореалізації молоді;

д) вироблення нового стилю відносин, поведінки, мислення для підготовки молоді до життя в об’єднаній Європі.

1.2. Клуб реалізовує свої цілі на території школи та поза її межами.

1.3. Клуб прагне досягнути цілей, про які йдеться у пункті 1.1. наступними методами:

а) організація наукових, суспільних та культурних подій: зустрічей, семінарів, презентацій, культурних заходів;

б) самостійний пошук матеріалів на тему Євросоюзу та європейської інтеграції;

в) дискусії на тему процесу євроінтеграції та місце України в Європі;

г) сприяння вивченню іноземних мов;

д) встановлення культурних, освітніх та ділових контактів між молоддю України та країн ЄС.

Розділ II. Членство у Клубі.

2.1. Членами Клубу можуть бути здобувачі освіти, які досягнули 12 років.

2.2. Статус члена Клубу присвоює рада Клубу згідно з поданням зацікавленої особи.

Розділ III. Права та обов’язки членів.

3.1. Правом кожного члена Клубу є:

а) участь у Загальних Зборах Клубу;

б) активне та пасивне виборче право при виборах керівних органів Клубу;

в) складання пропозицій відносно діяльності Клубу та активна участь в дискусіях на цю тему.

3.2. Обов’язком кожного члена є:

а) дотримання Статуту;

б) активна участь в ініціативах, які Клуб бере на себе та допомога в їх приготуванні, узгоджена з керівництвом Клубу та іншими членами;

в) підпорядкування рішенням керівництва Клубу.

Розділ IV. Керівні органи Клубу.

4.1. Керівними органами Клубу є:

а) загальні Збори;

б) рада Клубу.

4.2. У Загальних Зборах беруть участь всі члени Клубу.

4.3. Загальні Збори є найвищим керівним органом Клубу та уповноважені приймати усі рішення, що пов’язані з діяльністю Клубу.

4.4. Загальні Збори скликаються радою Клубу не рідше ніж раз на місяць та на вимогу хоча б 1/4 членів Клубу.

4.5. Загальні Збори уповноважені приймати рішення, коли в них бере участь принаймні 1/3 членів Клубу.

4.6. Рада Клубу:

а) керує поточною діяльністю Клубу;

б) є офіційним представником Клубу;

в) з-поміж своїх членів обирає головуючого, який керує її роботою;

г) приймає рішення абсолютною більшістю голосів, за присутності принаймні двох членів.

Розділ V. Прикінцеві положення.

5.1. Цей Статут стає чинним після прийняття його принаймні 2/3 членів Клубу, після консультацій з дирекцією школи.

5.2. Зміни у Статуті приймаються Загальними Зборами більшістю мінімум 2/3 голосів, після консультацій з дирекцією школи.


Мета діяльності європейського клубу

Усі клуби мають спільну мету:

• Формувати почуття європейської єдності та розширювати знання про Європу, адже ми відчуваємо себе європейцями. Знаходити спільні цінності, подібності культур, традицій. Сприяти усвідомленню спільної історії України та країн Європи;

• Підвищувати інтелектуальний розвиток здобувачів освіти, відкривати для себе “європейське” бачення світу, розширювати світогляд;

• Ознайомлювати з культурою, мовою, традиціями, пам’ятками архітектури та історією народів Європи;

• Формувати нове покоління європейців;

• Покращувати комунікативні навички спілкування з молоддю країн Європи;

• Формувати та виховувати молодих лідерів;

• Розвивати і допомагати самореалізації особистості, виховувати талановиту молодь, відкривати таланти у кожній дитині.


Завдання європейського клубу

Основне завдання полягає в інформуванні й вихованні молодих людей в дусі спільних європейських цінностей, сприяючи встановленню гарних стосунків з однолітками за кордоном та європейськими молодіжними неурядовими організаціями та підтримуючи курс України на інтеграцію в європейську спільноту.

Завданням європейського клубу є також:

• Поширення та розповсюдження інформації про Європу, європейські країни та Євросоюз. Інформування про інтеграційні процеси в Європі, засади функціонування Євросоюзу і Ради Європи. Дану інформацію треба поширювати серед членів ШЄК, учнів школи, інших шкіл, адміністрації шкіл та інших навчальних закладів, представників засобів масової інформації, місцевого самоврядування. Створення власної стінгазети у школі, створення власної вeб-сторінки, налагодження контактів з місцевими газетами та журналістами;

• Поширення нових форм позашкільної діяльності учнів, таких як дебати на європейські теми, організація конкурсів, конференцій тренінгів на європейську тематику, прослуховування та вивчення народних пісень, вивчення народних танців, перегляд фільмів, організація походів, організація показу моделей національних костюмів Європейських країн і т. д.;

• Налагодження співпраці з іншими європейськими клубами в Україні та за кордоном, ведення листування та організація зустрічей з клубами інших країн, організація спільних проектів та заходів (наприклад День Європи, День України), організація обміну учнів чи студентів - членів ШЄК;

• Заохочення до вивчення іноземних мов, вивчення побутових та культурних реалій тієї чи іншої мови, фразеологізмів способом проведення коротких мовних курсів, залученням учнів до участі в різних заходах на теми Європи.

• Підготовка до життя і праці в об’єднаній Європі. Знайомство з програмами обміну учнів та проходження практики студентів в країнах Європи;

• Пізнання Європи, європейської території, розпочавши від рідного краю.


Що дає участь в європейському клубі:

Що це дає учню:

  • цікаві знання;
  • нові знайомства;
  • багато друзів;
  • захоплюючі подорожі;
  • перспективи на майбутнє;
  • розвиток і самореалізація;
  • втілення мрій і бажань;
  • пізнання і відкриття нових ідей;
  • знайомство з країнами ЄС;
  • набуття життєво необхідних компетенцій для життя в Європейському співтоваристві.

Що це дає батькам:

  • залучення батьків до шкільної діяльності;
  • можливість для їх дитини активно та цікаво проводити вільний час (як альтернатива вулиці і комп’ютерним іграм і т. д.);
  • соціальна адаптація підлітка;
  • залучення до творчої діяльності;
  • розширення кругозору;
  • поглиблення зацікавленості з даного предмету;
  • поінформованість про Євросоюз у цікавій формі;
  • подальший ріст, вибір майбутньої професії їх дітей;
  • можливість проявити свої знання та вміння;
  • стимул до подальшого самовдосконалення.

Що це дає вчителю:

  • реалізація власних задумів;
  • збільшення досвіду і ефективності роботи у позашкільній діяльності;
  • нові знайомства та знання;
  • співпраця з колегами з-за кордону;
  • обмін знаннями;
  • здобуття авторитету серед своїх колег у школі;
  • налагодження співпраці між учнями і вчителями.

Що це дає школі:

  • підняття престижу школи;
  • співробітництво з іншими школами за кордоном;
  • професійний ріст вчителів, задіяних в шкільних євроклубах;
  • нові форми роботи з учнями;
  • залучення громади та ЗМІ до життя навчального закладу;
  • мотивацію батьків;
  • активність шкільного самоврядуванню.
Кiлькiсть переглядiв: 168