Наказ № 90 "Про організацію превентивної роботи практичниого психологата соціального педагога у 2023/2024 навчальному році"

Наказ № 101 "Про роботу з протидії вживання учнями наркотичних, психотропних речовин"

Наказ № 106 "Про організацію роботи ліцею щодо забезпечення соціального захисту здобувачів освіти у 2023/2024 навчальному році"


Наші ліцеїсти 7-9 класів взяли участь у тренінговому занятті «Моя соціальна мережа підтримки»!
30 січня 2025 р. підлітки долучилися до онлайн-зустрічі, організованої Координаційним центром психологічної служби Харкова. Разом говорили про важливість підтримки друзів та родини у складні моменти життя.
Такі заходи допомагають підліткам усвідомити, що вони не самі у своїх переживаннях і завжди є ті, хто готовий підтримати.
Дякуємо організаторам за корисний та цікавий тренінг!

/Files/images/0-02-05-9d0a47fdcddd040eb5e4829e63e4b73e4f595b3211b03d6ee435855108b563fa_2155cfd9770f3b4.jpg


ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО ПОТРІБНА ДОПОМОГА ПСИХОЛОГА?

/Files/images/Psychological_help-1140x535.jpg

Коли ми почуваємось погано, то звертаємось по допомогу. Наприклад, коли болить зуб, або висока температура, ми йдемо до лікаря. Але іноді ми потребуємо допомоги, навіть якщо не хворіємо. Це трапляється тоді, коли ми почуваємося погано не фізично, а емоційно. Коли стає сумно або страшно. Іноді таких емоцій складно позбутися. Вони ніби темні хмари, постійно ходять за нами.

ЯК РОЗПІЗНАТИ ЦІ ВАЖКІ ХМАРИ:

- Тебе охоплюють негативні думки

- Зʼявляються страх і паніка, ніби нізвідки

- Одні "хмари" переконують, що з тобою або твоїми рідними трапиться щось погане. Інші — нагадують про негатив у минулому

- А ще є "хмари", які ніби викрадають енергію, радість. І ти більше не хочеш гуляти з друзями. Або грати в улюблені ігри

- Деякі "хмари" настільки навівають сум, що ти часто плачеш

- Тобі стає складніше запамʼятовувати навчальний матеріал

- "Хмари" не хочуть, щоб ти розповідав/-ла про них

- "Хмари" нагадують про весь твій біль. І хочеться завдати собі фізичної шкоди, щоб його приглушити

В благодійному фонді "Голоси дітей" хочуть підтримати всіх, хто натрапляє на такі труднощі під час війни. Психологи фонду професійно допомагають дітям, які цього потребують.

Якщо тобі здається, що ти потребуєш допомоги, телефонуй: 0800 210 106

Телеграм-бот: @kidsMentalHelpBot

Дзвінки в межах України безоплатні.

Більше про фонд "Голоси дітей" можна дізнатися тут: voices.org.ua


Інформація про діяльність Консультаційного центру Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

Консультаційний центр надає підтримку громадянам Україниу режимі онлайн та офлайн щодо:

• роз'яснення можливих шляхів повернення дитини або сімей з дітьми на підконтрольну Уряду України територію;
• отримания свідоцтва про народження дитини в умовах воєнного стану або його легалізації, якщо документ отриманний на непідконтрольній території;
• встановлення контакту з дитиною, яку вивіз один із батьків за кордон;
• заповнених форми розшуку дитини або заявки на отримання допомоги дітям, які зазнали травмувань внаслідок війни;
• інші питання, пов'язані з порушеннями прав людини.

Тут ви можете повідомити:

• про дитину, яка загубилася;
• про злочин, скоєний проти дитини;
• якщо ви знайшли дитину без супроводу дорослих;
• якщо вам відомі факти депортації дитини;
• про примусову зміну громадянства та документів дитини;
• про інші порушення прав дитини під час війни.

В режимі онлайн:

0800-50-17-20 (безкоштовно)
044-299-74-08 (для дзвінків із-за кордону)
hotline@ombudsman.gov.ua

В режимі офлайн під час особистого звернення:

понеділок - четвер з 9:00-13:00, 13:45-18:00
п'ятниця з 9:00-13:00, 13:45-17:00,
вихідні дні - субота, неділя
Адреса: 01008, м. Київ, вул. Інститутська, 21/8

Додатково консультації:

через портал «Діти війни» - caйт: https://childrenofwar.gov.ua/ wym-1669109585305

/Files/images/зображення_viber_2023-11-02_14-17-00-142.jpg


Основні напрями професійної діяльності соціального педагога

Допомагає в адаптації дітей при вступі до начального закладу, переході із одного до іншого ступеня навчального закладу та при випуску з навчального закладу;
Попереджує конфлікти в учнівському колективі, допомагає у вирішенні конфліктних ситуацій на ранній стадії;
Виступає посередником між навчальним закладом та сім’єю, допомагає батькам і вчителям зрозуміти інтереси і потреби дітей;
Виступає посередником між батьками і педагогічним колективом, спонукає батьків до активної участі в житті навчального закладу;
Слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу;
Бере участь у педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу;
Організовує співробітництво з учителями та іншими працівниками навчального закладу з різних педагогічних проблем;
Турбота о дітях, які за певних причин не відвідують школу.

Робота з дітьми «групи ризику»

Подолання труднощів, що перешкоджають адаптації учнів. Вироблення стратегії індивідуального підходу до дітей «групи ризику».Підвищення психологічної грамотності батьків у вихованні дитини та озброєння їх методами зниження емоційного напруження і методами партнерського спілкування. Сумісний пошук та реалізація адекватних педагогічних підходів до дітей із труднощами в адаптації

Категорії дітей “групи ризику”

1. Невстигаючі учні
2. Педагогічно занедбані діти
3. Діти, що потребують медичної допомоги
4. Діти із ЗПР
5. Астеніки
6. Недисципліновані учні
7. Діти з опозиційною поведінкою
8. Діти, що перебувають на обліку КМ

Робота з обдарованими дітьми.

Контроль за адаптацією обдарованих дітей. Визначення особливостей соціально - психологічної адаптації дітей з неабиякимиздібностями. Вивчення характеру сприймання обдарованої дитини однолітками, її емоційного стану та сильних сторін особистості. Професійне спрямування здібностей обдарованої дитини.

Діти пільгових категорій.

Консультації дітей та батьків (опікунів).

КОНВЕНЦІЯ ПРО ПРАВА ДИТИНИ

ПОСТАНОВА ПРО ШКІЛЬНУ ФОРМУ

ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОХОРОНУ ДИТИНСТВА

КОРИСТУВАННЯ МОБІЛЬНИМИ ТЕЛЕФОНАМИ

Пам'ятка E-ticket школьника

Кiлькiсть переглядiв: 709