Соціальні педагоги:

/Files/images/photo_2024-05-22_21-12-09 (2).jpg

Закидальська Олена Ростиславіна
тел. 0502225136

/Files/images/photo_2024-05-22_21-12-09.jpg

Ємельяненко Валентина Миколаївна
тел. 0931688034


Графік роботи соціальних педагогів

Графік консультацій соціальних педагогів

Години спілкування з соціальним педагогом ХЛ № 153

Графік проведення опитування за напівпроективною методикою «Ситуація»

План заходів ХЛ № 153 щодо запобігання та протидії булінгу на 2023/2024 навчальний рік


СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ У ЛІЦЕЇ:

- створює сприятливі умови у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей кожної дитини;
- забезпечує формування власних цінностей та громадянської позиції у здобувачів освіти;
- попереджує та локалізує негативні впливи соціального середовища на особистість;
- здійснює соціальний патронаж малозабезпечених, багатодітних, неповних сімей тощо.
- проводить інформаційно-просвітницьку роботу з ліцеїстами на педагогічну, психологічну, політичну тематику;
​- проводить соціально-профілактичну роботу з дітьми схильними до девіантної поведінки;
​​ - здійснює посередництво між особистістю і освітнім установою, сім’єю, середовищем, органами влади;
- вивчає психолого-педагогічні особливостей дітей та їх оточення, умов життя; виявляє інтереси й потреби, труднощі й проблеми ліцеїстів, відхилення у поведінці та надає соціальну допомогу і підтримку здобувачам освіти, які навчаються у ліцеї.

НАПРЯМКИ РОБОТИ:

- здійснюють соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
- беруть участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
- проводять просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);
- є посередником між ліцеєм, сім'єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; беруть участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ПОРАДИ

Брошура ” Ментальне здоров’я дітей під час війни: поради батькам та опікунам”

Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни
Рекомендації та поради батькам
Рекомендації для батьків дітей з ООП
Поради соціального педагога вчителям

Наказ № 152 "Про організацію роботи із здобувачами освіти пільгових категорій, з учнями, які потрапилиу складні життєві обставини"

/Files/images/зображення_viber_2023-11-02_14-17-00-142.jpg

Методичні рекомендації щодо організації соціально-педагогічного супроводу освітнього процесу за допомогою дистанційних технологій

Згідно Положення про психологічну службу у системі освіти України (наказ МОНУ від 22.05.2018 № 509 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 липня 2018 року за №885/32337)) метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти (р.І, п.3).
Метою онлайн підтримки є: надання психологічної допомоги через безкоштовні індивідуальні та групові консультації; проведення просвітницьких заходів: лекторію для батьків, вебінарів-тренінгів тощо; профілактичних заходів направлених на зняття тривоги, подолання страхів, стресових розладів, емоційного перенавантаження.
1. Організація інформаційної групи для учасників освітнього процесу. Для організації групи можна використовувати месенжери Viber, Telegram тощо. Організацію групи/каналу необхідно продумати таким чином, щоб не порушувати права учасників на конфіденційність. До групи/каналу можуть залучатися педагогічні працівники, батьки та здобувачі освіти. За бажанням вони можуть покинути дану групу/канал.
Під час створення групи/каналу необхідно прописати декілька слів про себе: представитись, вказати прізвище, ім’я по батькові, посаду. Зазначити мету з якою створюється ця «онлайн група», прописати правилазнаходження в групі:
- добровільна участь у «онлайн групі»;
- поважне та доброзичливе ставлення до кожного учасника;
- «ні» агресивним проявам тощо.
Вказати графік роботи, час проведення онлайн консультацій.
В «онлайн групі» бажано організувати «живе» спілкування, отримувати зворотній зв'язок від учасників освітнього процесу. Це можуть бути коментарі, опитування, фото-звіти тощо, але все в добровільній формі.
В групі/каналі можна викладати корисну інформацію, посилання на статті, різні завдання для учасників освітнього процесу направлені на розвиток: пізнавальної сфери, моторних навичок (дрібної та крупної моторики рук), емоційної сфери, творчих здібностей тощо. Важливо щоб інформації було не забагато, одне чи два завдання на день.
Проведення індивідуальних та групових он-лайн консультацій для учасників освітнього процесу. До учасників освітнього процесу відносяться: батьки, здобувачі освіти та педагогічні працівники.
Індивідуальні онлайн консультації проводяться двічі на тиждень у запланований заздалегідь час. Необхідно обов’язково повідомити, що фахівець психологічної служби проводить безкоштовні індивідуальні онлайн консультації. Для того щоб отримати консультацію, учасник освітнього процесу має в індивідуальній формі звернутися до фахівця. Наприклад: написати йому повідомлення чи зателефонувати, якщо було зазначено номер мобільного телефону фахівця. Фахівець разом з клієнтом домовляється про день, час проведення консультації, форму зв’язку Viber, WhatsApp, Skype, Zoom тощо. Проведені консультації фахівець фіксує в журналі практичного психолога/соціального педагога згідно рекомендацій щодо заповнення журналу.
Стосовно проведення групових онлайн консультацій. Практичним психологам та соціальним педагогам необхідно продумати теми на тиждень чи на більш тривалий період часу, для якої аудиторії розраховані дані теми. Доступними формами необхідно анонсувати теми групових он-лайн консультацій, дні в які планується проведення консультації, час, форму зв’язку Skype, Zoom, Googleclassroom тощо. Проведені групові он-лайн консультації фахівець фіксує в журналі практичного психолога/соціального педагога згідно рекомендацій щодо заповнення журналу.
2. Просвітницька та профілактична робота з учасниками освітнього процесу.
Так можна організувати відео-включення у прямому ефірі на он-лайн платформі Skype, Zoom, Google classroom тощо у конкретний день і час для окремих цільових груп (здобувачів освіти, батьків, педагогічних працівників). Такі зустрічі повинні відбуватись не менше одного разу на тиждень або у конкретний день і час для окремих цільових груп. Для дітей 3-7 років ефективними є заходи у яких беруть участь і батьки. Необхідно скласти графік проведення таких заходів. Тривалість таких заходів регулюється віковими особливостями учасників.
Під час заходів запропонуйте доступні для самостійного застосування батьками методики щодо зниження рівня тривожності, вправи психогімнастики для дітей, рухливі ігри. Порекомендуйте літературу та художні фільми (мультфільми) для спільного перегляду батьків і підлітків (дітей), підготуйте питання для наступного обговорення прочитаного та побаченого. Запропонуйте батькам книги щодо підвищення рівня їх педагогічної компетенції, які можна читати на інтернет ресурсах безкоштовно.
Під час роботи з дітьми можна проводити «години психолога» на яких використовувати програми просвітницького та розвивального характеру. Звертаємо увагу! До таких занять можна включати тільки ті форми роботи, які мають на меті формування навичок безпечної поведінки та можуть бути проведені з цільовими групами у форматі кінолекторію чи відео-практикуму/онлайн-практикуму з обов’язковою рефлексією від учасників освітнього процесу за результатами заняття.
Також можна розміщувати відеоматеріали просвітницького та профілактичного спрямування на сайті закладу, платформі онлайн-спільнот закладу освіти у Facebook, поширення їх у відповідних групових чатах у Viber обов’язково з пропозицією питань для обговорення.
Кiлькiсть переглядiв: 599